2013/08/21

summer in warsaw

20630012-horzsm
20630007
20630001-horz
20630004 20630008
20630010-horzsm

Dzisiaj kompilacja zdjęć wszelakich, które łączy jedynie to, że wszystkie zrobiłam tego lata w Warszawie. Jest więc i lipcowa Warszawa na kliszy, zabawa w turystę, niedzielny pchli targ w Zielonym Jazdowie, gdzie zdobyłam fascynującą peerelowską książkę o delfinach za złotówkę, dużo dużo spacerów i sączenie lemoniady.

Untitled
IMG_6104sm
Wbrew temu co głosi powyższy napis, lato w mieście może być naprawdę miłe. Jeśli te ostatnie dni wakacji spędzacie w Warszawie, rzućcie okiem na moją, niedawno zaktualizowaną, listę miejsc wartych odwiedzenia. To już ostatni dzwonek, żeby z niektórych letnich atrakcji cieszyć się w pełni.
IMG_6098sm
IMG_6151sm
IMG_6154sm

30 comments:

  1. Mikołaj z którym byłaś w Berlinie to Twój chłopak? ;)

    ReplyDelete
  2. Zdjęcia jak zawsze cudowne! Ja ostatnie dni wakacji spędzam w Zakopanem, a potem wracam do Torunia, aby przygotować się do szkoły ( niestety!!! ) jak i pospotykać się ze znajomymi. Życzę Ci miłej końcówki wakaci! ( przepraszam, że przypomniałam, ale " life is brutal"... :))

    ReplyDelete
  3. prześliczne! Zdjęcie z przebijającym słońcem moim faworytem, chociaż na wszystkie nie mogę się napatrzeć. :)

    ReplyDelete
  4. bardzo fajny mix zdjec! i pomyslec ze ja praktycznie nie znam Warszawy!

    zapraszam do obserwowania :D ja juz obserwuje!

    ReplyDelete
  5. świetne zdjęcia!:D książki wyglądają fajnie!:D

    ReplyDelete
  6. Świetny blog, bardzo inspirujący.
    www.kashmirinspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Wszystkie zdjęcia są cuuudowne.
    Masz talent - bez dwóch zdań!

    Zapraszam do siebie: www.vacuumshadow.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Jadę w październiku na wyprawę "7 miast w 7 dni" i odwiedzam Warszawę. Twój przewodnik był bardzo pomocny przy planowaniu, wielkie dzięki! :)

    ReplyDelete
  9. Genialne zdjęcia :)
    Obserwacja za obserwacje ? Zapraszam http://holdwind-stuff.blogspot.com/ ! :)

    ReplyDelete
  10. Super wyszły lomo foty!

    ReplyDelete
  11. Ile już jesteś ze swoim chłopakiem? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też mnie to ciekawiło, ale to są chyba bardziej prywatne sprawy Agaty

      Delete
  12. Są jakieś miejsca (mniej typowo zabytkowo-turystyczne) w Berlinie, które możesz polecić ;) ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://unlike.net/berlin korzystałam z tej strony :)

      Delete
  13. Twoje zdjęcia zawsze mają w sobie to tak oklepane COŚ, co uwielbiam. :)

    ReplyDelete
  14. Twój tumblr jest zbyt fajny :) Właśnie bardzo poprawił mi humor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale mi miło, bardzo się cieszę!

      Delete
  15. Gdzie spaliście w Berlinie? Jakie muzeum najbardziej ci się podobało?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amstel w Moabicie. Co do muzeów, odwiedziliśmy ich dość sporo, ale najbardziej podobało mi się w Neue Nationalgalerie (Lichtraum!), Gemaldgalerie, Bauhaus Archiv, Museum fur Fotografie Helmuta Newtona, super była też wystawa Imrana Qureshi w Deutche Bank Kunsthalle, no i oczywiście Judisches Museum. Pergamon też robi duże wrażenie, nie mogłam się napatrzeć na perskie dywany :)

      Delete
  16. Planujesz jakieś jesienne wyjazdy, albo coś na sylwestra?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Możliwe że za dwa tygodnie znowu pojadę do Berlina, a przed świętami z przyjaciółką do Brukseli - to jeszcze nic pewnego, ale trzymam mocno kciuki

      Delete
  17. Zmotywuj się i wrzucaj częściej posty !!!

    ReplyDelete