2014/06/22

midsummer

IMG_7321_apsm

A więc od teraz dni znowu będą się robiły coraz krótsze! To nic nie szkodzi, na razie spędzam czas wybitnie leniwie, podziwiam sobie przyrodę i drżąc analizuję bilion scenariuszy przyszłości.

IMG_7289apsm-horz
IMG_7288apsm
IMG_7322apsm

W najbliższej przyszłości, czyli za tydzień, będę na kilka dni w Londynie, i moją największą zagwozdką z tym związaną jest obecnie szukanie ciekawych miejsc, poza standardowymi, w których nie będzie dzikich tłumów, a spodoba się i rodzicom, i dziewięciolatkowi. Jeśli macie jakieś pomysły - bardzo, bardzo proszę o pomoc!

Ostatnia informacja na dziś, założyłam konto na ask.fm (gimbaza), myślę, że tak będzie wygodniej, bo pytania które od Was dostaję, często się powtarzają (tak naprawdę po prostu kocham odpowiadać na pytania, kogo ja oszukuję)(sama przecież jestem stalkerem), jeśli więc z jakiegoś powodu ktoś nie chce pisać w komentarzu, to zapraszam tutaj.

15 comments:

  1. Jak miło zobaczyć twoje zdjęcia, serio :D ale mnie zaskoczyłaś z tym askiem, sama jestem stalkerem chyba jednym z największych więc na pewno wyślę coś z anonimka:* i Londyn nie masz pojęcia jak zazdroszczę. Jak można się domyślić nigdy nie byłam i nic nie mogę polcecić, ale życzę miłego odpoczynku i zwiedzania tych miejsc bez dzikich tłumów :)

    ReplyDelete
  2. cudowne zdjęcia, przepiękne :)
    ah.. sama pojechałabym do Londynu, podobno piękne miasto :)

    opewnejpani.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Miłej zabawy w Londynie! Byłam tam tylko raz i na chwilę obecną marzę o tym, by tam wrócić!
    Mam pytanie, gdzie będziecie tam spać? Udało wam się może znaleźć jakiś nocleg w znośnej cenie?
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spaliśmy w Greenwich blisko stacji DLR, więc lokalizacja milutka, ale nie było najtaniej:(

      Delete
  4. Love the pictures! Nice to finally see some after such a long break. For London tips I would watch some Essie Buttons videos on youtube. Shes a canadian living in London and reminds me just a tiny bit of you.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a million! Essie is way cooler than me though haha xxx

      Delete
  5. Piękne zdjęcia, chyba potrzebuję czerwonych spodni ;) Co do Londynu, to polecam niesamowite muzeum Johna Soane'a, wygląda jak dom szalonego archeologa i zazwyczaj jest tam mało ludzi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Achh, zapisałam, ale w końcu nie udało mi się odwiedzić! Następnym razem na pewno, uwielbiam takie miejsca ;)

      Delete
  6. Londyn? Zazdrość, zazdrość, zazdrość... ;)
    A fotki zachwycają tradycyjnie, cudnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  7. Zazdroszczę Londynu :)

    Świetna stylizacja , ślicznie wyglądasz.

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. wiem, że wakacje niekoniecznie nastrajają do pisania o szkole, ale mogłabyś w końcu napisać ten post o IB, proszę proszę <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. In progress! Wolę jednak poczekać na wyniki matur i wtedy opublikuję, OK? ;)

      Delete
    2. haha OK :)

      Delete
  9. przypadkowo natknęłam się na informację o konkursie fotograficznym portalu portalwarszawski.com.pl i od razu pomyślałam o Tobie, może chcesz wziąć udział :D

    ReplyDelete